Pages

Friends

Followers

Wednesday, October 27, 2010

tak sabar nak g lab

aku rasa tak pernah lagi macam ni
tak sabar nak g lab esok
biasa asyik malassssssss je nak g lab
sambil wat keje
rasa nak bercakap
rasa nak borak
kalau tak bercakap dan berborak pon xpe
asalkan dikelilingi orang

dok kat umah sewa ni macam dok dunia lain
memang sorang2
memang ade dengar suara orang kat luar umah
tapi tu luar umah
jadahnye

sekarang kat blog asyik post emo2 je
tak seronak la

memang mental dok sorang2 deknon
haih!

0 borak-borak: