Pages

Friends

Followers

Tuesday, October 26, 2010

rindu sang kancil



macam dah x sabo nak jumpe sang kancil kesayangan
**even aku selalu sumpah seranah kete tu sebab slalu wat hal**
skarang dok kat kelantan
dalam proses 'make over'
xde la over sangat sampai make over jd myVi
nak tukar kale je
dulu kalenye hijau

kisah kancil klasik untuk masa depan

skarang dalam proses mengecat
abah cakap kale oren
OREN????!!!
OMG!
aku x tau la camane rupenye nanti!
berserah je lah
even aku memang suke gak kale oren
tapi kalau kete oren susah jugak nk terima
ikut je ape abah aku nk wat
restu tu penting
heheh
tunggu dan lihat je lah nanti


**konpem pak gad mudah cam kete aku..senang la dia nak saman aku nnt..sbb xde sticker UKM..oh yeah..(-_-'')**


6 borak-borak:

Bai said...

mesti comel. pastu madi lak yang bawa =D

kiranajoe said...

pasni kalau pi UKM, nak carik la keter kancil kaler oren plat kelate..

kl i hon bertalu2 tu, maksudnya i la ye..heheh

Madi @ Aed said...

bai:wah~~;8p

Madi @ Aed said...

kiranajoe:wah..dok bangi ke?kt mn?;)

kiranajoe said...

tidak. berlegar2 sekitar bangsar je. tapi selalu juga sesat barat di bangi.pusing2 roundabout.hehe

Madi @ Aed said...

hoho..mmg boleh sesat klu x biase dok bangi..kdg2 smpi x jmp jln kluar..;p