perubahan?

untuk pengetahuan mereka yang tak tahu
saya seorang yang kurang bercakap
a person with more action than words
macam Mr. bean la lebih kurang
tapi saya tak la lucu macam Mr. bean


bila di dunia luar
saya hanya seorang yang suke sengih
lagak kera sumbang
its just because i'm very lack of idea to speak
not a speak out person

Perlunya saya untuk berubah
supaya orang perseorangan tidak bosan dengan saya
memang perlu jadi diri sendiri
tapi kadang-kadang kena juge berubah
demi orang di sekeliling

sebab hidup saya bukan seorang diri
saya hidup bersama orang di sekeliling
perlu menjaga hati dan perasaan orang sekeliling
lupekan sebentar hati dan diri sendiri


itu madi




Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's