Pages

Friends

Followers

Friday, February 19, 2010

hari menghitamkan kulit

cuti raye cine aritu aku pulang ke pangkal jalan(umah)..
semua org menunggu aku di tangga dgn senyuman..haa..tipu..smpi je kt
stesen ketapi tanah merah aku kene nek prebet sapu..abah mak x leh amik
sbb nk kene g kenduri kawen..yg ade kt umh hny lah adik aku askar 2 org dan seorg
tuan besar, si cahir yg tgh best tdo..

xde kaitan lagi dgn tajuk yg diberi..ok..masuk tajuk..

ktorang yg one hot family ni berjaya membawa diri ke pantai..yg x dpt hadir hanyalah
puan farah yg sudah bergelar puan..jadinye,dia ade komitmen lain..
eh..x jugak..dia dh balik minggu sblm tu..sbb nenek dia meninggal..
(bkn nenek aku gak ke?)..mmg x..sbb tu nenek adik ipar aku..arwah nenek..

kitorg kononnye nk b'tolak after subuh..tp xde maknenye..pagi tu gak xde air..bising2 pakat
angkut air kt telaga umh jiran seblah..w'pon bising aku x sdr langsung..sdr2 dh kol 8(aku x leh smyg)..n masing2 tgh bersiap..
cpt2 aku mandi n bersiap..x beh langsung sbb kene mandi dgn jimat..huhu..

dalam kol 8.30 pagi,bertolak lah kami..singgah kedai beli itu..beli ini..sampailah kami kol 10 lebih2 pagi..
mmg dah panas dah pantai tu..lupe nk ckp..kitorang ke pantai tok bali,p. puteh..
tujuan utama ke sana adalah utk bbq..dh lame x wat aktiviti ni..wpon secara kecilan,
hanya kami sekeluarga,tp tetap rasa best!!cahir yg putera lilin tu bleh
plak berpanas-panasan kt pantai..sbb men air kot..dia dh x takot ombak..b4 ni klu nmpk
ombak dia takott..

so,tatap lah gmb2 d bwh ini sebagai cucian mate..selepas penat m'baca karutan2 di atas..hee..

bosan dlm kete..snap 1..mcm bibik je kan..

pemandangan yg kononnya indah

bile namenye anak branak..cara jalan cam sm je dr blakang

abah suke pki sluar lipat seblah..aku mmg prasan yg ini..huhu..

mmg mcm bibik la yg bj hitam tu..tersengih2..

'bile abe cik nk suap aku ni?aku tgk2 dia wat x tau je..huu..' cahir b'monolog dalaman

mkn udang fresh..manis betoi..

uii..muke pok we lapar betoll

sotong kepanasan

cahir masih b'pakaian tdo dan abgnye b'suar bunge2..santai btul..

yah..jgn jeles ye..

nape byg tu nmpk pelik sgt?

knk2 riang!!

dating..dating..

0 borak-borak: