Pages

Friends

Followers

Sunday, July 6, 2014

menu diet atkins yg tak berapa atkins


telur dadar..sayur goreng


yang ni aku makan lauk ngan sayur je jugak..tapi ade jugak la ngelat amik cucur kurma seketui..housemate yang buat..kek sehiris..agar2 sepotong..-_-''


chia seed..sgt best mkn sejuk2..ayam percik dari kelantan..cikgu ct yang bagi..sedappppp..ayam bakar..adik yg buat..puding jagung tu cikgu razinah bagi..bestttt jugak makan sejuk2..tapi tak termasuk dlm diet atkins ye..huhu..

selain makan lauk je..aku kena minum air banyakkkkkkkkkkkkk..baru la badan flush..memang tak ambil nasi..air tu kena minum ikut berat badan..formula dia = berat badan bahagi dengan 25..kalau berat 50..bahagi 25..dpt la jawapan 2 kan..so 2 liter air la kena minum atau lebih kan la dari 2 liter tu sehari..
aku pun kadang2 lebih..kadang2 tak cukup..tak berdisiplin langsung..tp semangat nak kurus tu ade..and adik aku pon diet jugak..so semangat la sikit kan..hehe..
  
sejak masuk sekolah tu..berat aku naik dekat 3 kilo..penat ngajar..cari makanan..penat ngajar..cari makanan..lama2 berat naik tak sedar..huhu..sekarang lagi sekilo nak kembali ke berat asal macam sebelum masuk sekolah tu..kalau dapat berat yg sama macam anak dara dulu lagi bagusss..huhu

selamat berpuasa..selamat berbuka..selamat beribadah..enjoy your ramadhan everyone!

0 borak-borak: