mee tarrikkk

pernah makan tak mee tarik?aku macam first time je makan mee tarik ni..kedainye kat Sungai besi..memang ni kedai cina muslim yang memang dari Cina..direction aku memang fail..nama kedai pon aku tak hengat..haha..choiiii..lama dah jugak kejadian ni berlaku..sama hari dengan aku petik pulasan..pagi2 g tarik pulasan..tengahari g tarik mee..choiii sangat..memang rasa mee la mee tarik ni..


 tarik jangan tak tarik

amin and fitri

wawa with hafizi perak hensem katenye..erkkk..

me and wawa

rabi suke sangat and aizah

the foods and drink


orang yang membelanja..tq Aji and wife..:)

post-harvest gang

aku tak tau kenapa dia guna perkataan taktik..mungkin dia sebenarnya nak letak teknik?ke??

rasanya ok la..daging kambing yang dicocok dengan pencungkil gigi tu sodap..green tea tu pon refreshing..gastrik aku makan mee tarik sup tu..podassss..den tak tahan mehhh..huhu



Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's