Pages

Friends

Followers

Wednesday, November 14, 2012

Nu-In

Lupe dah hari ape pergi makan kat tempat ni..Nu-in little perak,bandar baru bangi..before ni lalu lalang je tepi2 kedai ni..tak pernah singgah pon..tapi aku tengok memang selalu ramai orang..jadinye, aku ngan en berg yang suke menerai kat mana kedai2 makan ni pon singgah la kat kedai tersebut pada suatu hari..dah agak petang la kiranye..hujan renyai2 kan pada masa sekarang..ngidam nak makan masakan panas..nyummm..

 little rayyan..

 dahi jendul ikut abinye..huhu..

 nasi goreng Nu-in..sambal dia sedap..nasi goreng dia biase2 je..tapi ok la..sambal dah cover..;p

 mi rebus Nu-in..en berg order..portion besar..sedap jugak..pedas..aku bleh makan sket je..

 popia basah dia sedap..mungkin sebab dicover oleh sambalnye yang sedap..roti bakar kaya tu sangat ummphh..aku suke!!

yang ni orang cakap rasa macam kopi kat starbucks..aku tak pernah pergi starbucks tu..kalau betul,betul la..kalau salah,salah la..hehe..


serve dia ok..kebetulan time aku g tu..owner dia ade..so..layanan dia baik,cepat dan pantas la..duduk tak sempat panas bontot makanan dah sampai..:p


0 borak-borak: