Pages

Friends

Followers

Monday, November 12, 2012

ayam masak merah



ayam masak merah..who doesn't love it?

pic google

semalam pergi kenduri..mak ni sangat la excited looking the ayam masak merah..mak ni suke sangat ayam masak merah kat tempat kenduri..feel dia lain la..berbanding kalau makan kat rumah atau pun kat kedai..maybe mak je kot rasa gitu..ke?hehe

tapi semalam..bila makan..mak terus terbatuk2..pedas gile ayam masak merah dia..sejak kene gastrik ni..mak memang tak tahan sangat dah makan pedas..sebelum ni ok je kalau makan pedas2 ni..raw cili tu pon mak bleh makan..but nowadays..segalanya itu hanya kenangan..*tibe2*

so harini..pagi2 lagi mak sudah buat pelaburan di jamban..sakit perut dan panas di vontot berlarutan hingga sekarang..adalah menderita bila cirit-birit di tempat kerja dan harus berulang-alik ke jamban..haruskah mak ni blacklist ayam masak merah dari senarai favourite??semestinya tak mungkin..:p

p/s: mak pelik camane orang korea bleh makan pedas2 sangat..diorang tak kene gastrik ke?


0 borak-borak: