campak


minggu lepas rayyan demam..isnin selasa aku terpaksa EL..hari khamis masa aku nak amik rayyan kat babysitter, muka and badan rayyan naik ruam..banyak..aku ingat sbb panas..sampai umah lagi nampak banyak ruam2 tu..malam bwk g klinik..rupanya rayyan kene demam campak..

 kusyuk tgk tv..ignore kawasan bersepah iteww..;p

 x jelas sangat bijik2..kemre low quality..;p

 lentik tak bulu mate i?hehe

 losyen penghapus ruam..sangat mujarab 

semalam nampak rayyan dah ok..kami sefamily g tengok member kamcing aku yang dah bersalin kat annur..CONGRATES PUAN INDAH!dia nak letak nama anak dia umar..comel gak nama tu kan..

lepas tu g my mydin beli barang dapor sket..aku biasa beli kat mydin je..senang..dekat ngan umah jugak..biase beli stok untuk seminggu je..habis seminggu g beli lagi..klu beli byk2 nnt membusuk je sayur2 and lauk2 tu dlm peti..sbb aku pon bukan tiap2 hari masak..hehe

 termenung memikiorkan sesuatu..

 aku tak paham la..gambar ni aku dah rotate and dah save tapi still jadi x rotate..kenape eh?nyampah plak aku..huhu

anak aku ni suke sangat dok dalam troli ni..ntah ape la yang best sangat..


p/s: semalam TRW menang!!muahahahahahah..:8)






Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's