suspek anemia n susu formula

rayyan demam lama aritu..and demam dia on off..aku and en berg risau..g klinik kesihatan..pastu doc cakap rayyan suspek anemia..g hospital serdang untuk pemeriksan lanjutan..sehari kat hospital tunggu turn lama gile..doc cakap hb rayyan 7.9..klu normal 10-12..kurang darah merah..anak aku kurang zat besi ke?sbb maknye kurang minum susu ke??huhu


doc bagi acid folic and multivitamin syrup kat anak aku suh mkn..terus dia jadi minum susu dengan banyak and stok susu cepat habis and aku tak sempat dah nak topup!

dengan rela tak rela aku terpaksa membeli susu fm..aku beli brand dumex(dupro)..tak tau ok ke tak..

aku yang serba kurang..tak dapat nak tunaikan impian nak bf rayyan sampai setahun..;(

p/s:rayyan umur 9 bulan baru tergerak nak beli termometer..mak aku beli dua kotak susu anmum suh aku minum..ambek!

Comments

sally said…
xperla madihah..yg pntg rayyan cepat baik..xper teruskan je pam n bg direct feed mana tau nnti dpt cover blk kan..cube usaha jaya tau..gud luck take care
madihahmanshor said…
tu la..tq sally..;)

p/s:hai~~hehe
sally said…
sesama..rayyan org jaga ke nursery..
madihahmanshor said…
org jaga..mjr la rayyan nk jgk mnm su2 fm tu..huhu
sally said…
tula kan risau je kalo xnk sbb selalu bby yg bf ni susah nk minum fm..

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's