Pages

Friends

Followers

Thursday, April 19, 2012

incident pagi

pagi tadi bangun tdo tibe2 jari tengah tangan kanan rasa sakit..xleh lipat..x tau la aku wat ape malam tadi..still merah n bengkak sampai sekarang..

pagi tadi bangun lambat..pegi keje lambat..sampai ofis lambat..kebetulan hujan lebat odw g keje..

odw pegi keje, radio kete tiba2 mati and ketiga-tiga lampu break tak nyala..redha lah aku..

kat tengah jalan, ade sorang lelaki india kereta toyota altis marah kat aku sambil tuding2 jari dalam kete dia..sebab aku tak bagi dia menyelit depan kete aku..hehe..dah la jam pagi tadi..aku wat bodo je..dia makin marah dan terus berusaha selit jugak masuk depan kete aku..haha..last2 aku bagi..rela la dia nak biarkan kete dia calar asal dapat pintas aku..marah punye pasal..kete je besar tapi otak kecik..tak nak la aku jadi bodo mcm tu..mengalah je la..

rindu weh kat budak ni..tak sabar nak balik..lambat nye petang..huhu




p/s:klu terjadi benda2 tak best..mesti aku terfikir..aku ade wat salah ape ni?

2 borak-borak:

Nuwairani Ismail said...

serius muke dia copy n paste en berg!

Madi @ Aed said...

haha..memang pong nani..sejibik kan..