penat weh



penat weh..lepas beranak ni stamina aku x kuat la..+ bdn still gemok..gerak ke situ ke sini sket dah mengah..

semalam rayyan x sehat sgt..seseme..so smalam dia tdo asyik sedar2..aku pong mcm x tdo la..br nak terlelap dia bgn..dia tdo aku plak xleh tdo..and skarang dia suke tdo meniarap..mentang2 dah boleh niarap..tdo pon nak meniarap..eksaited yang terlebih sudah..

muka nak bersin

lega dah bersin

pagi tadi kol 9 pg sampai kol 11 pg aku g ajar tuisyen..pastu lari2 g klinik utk check up rayyan..pastu lari2 balik umh ''tingkat 5 xde lift tapi tak kurus2 pon'' sebab lapar tak makan dari pagi..aku ni jenis x boleh hidup klu tak breakfast..tapi bile dah keadaan yang terpaksa..boleh hidup jugak rupenye..;p

sampai umh..letak rayyan..letak beg..lari2 masuk dapo..panas kuali..wat lempeng..

lempeng sayur orang kelaparan

aku ni suke masak cincai2 karut2..orang tak wat..aku wat..tapi untuk aku je la makan..klu en berg mesti xleh terima klu pelik2..aku die hard fan lempeng..wat la lempeng ape2 pon..kompem aku makan..lempeng tu aku letak sayur dan ikan bilis kononnye untuk gizi seimbang..hua2..

dah la..nak tdo kejap..heaven jgk jd jobless mcm aku ni klu di fikirkan untuk harini je la..hehe

zzzzzzzzzz


Comments

Mag said…
wahhhhh..lempeng sihat~

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's