GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher

saya di tag lagi oleh Pn Syima
maceh..maceh..;)
first time masuk Giveaway ni



Penganjur: Eqriqazz.com
Due Date: 31 Disember 2010

Syarat & Peraturan
1. Create 1 Entry bertajuk “GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com" ( sertakan sebab kenapa anda mahukan voucher ini )
2. Linkkan permalink entry ini di entry anda .
3. Tag 3 Orang rakan bloggers (nak tag lebih pun takpe)
4. Comment Entry ini berserta LINK Entry anda dan Siap!


Saya tak pernah join mana-mana Giveaway sebelum ni..Saya mahukan voucher ni sebab saya suke benda-benda free ni..konpem nak share ke'luck'ian dengan suami..
boleh gitu??;P

Kalau dapat memang konpem saya semangat nak join Giveaway seterusnye..;)

nak tag:

en suami-inside out
indah-me llamo indah shukor
diba-juz for fun
wiwi-sweet little pie
sana'a-nor liyana sana'a


JOM JOIN RAMAI-RAMAI!

Comments

AJ said…
thanks for joining..InsyaAllah,hadiah akan ditambah..Haven restaurant will get back on the sponsors tomorrow

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's