award untuk blog



ohoooooo hoi~~~

blog ambo dapat award plak kali ni~~dari Pn Syima lagi!oh..sangat t'haru dengan mu Syima..semoga mu ingat aku selalu..hehe..;)

Pn Syima ni member masa sekolah menengah (SCIPP) dulu..satu blog asrama lagi..dia ni memang peramah..hee..

ini awardnye~~~


Blog cantik & menarik

haha..meh kite sama-sama TERSEDAK!!

maceh sangat-sangat..even blog ni x cantik & menarik sangat..tapi macam dalam lagu P. Ramlee la.. "LAWA TIADA..MANIS ADAAA"..**mcm tuan dia jugak la..ahak!ahuk!**

ok..kene bagi ucapan plak sempena dapat award ni..

Apakah pandangan anda terhadap blog yang tag blog anda untuk terima award ini?

Aku suke baca BLOG SYIMA..kemas..menarik..banyak info..and baca cerita-cerita pasal life dia..maybe sebab aku pon memang dah kenal dia..lagi la excited nak baca and tahu perkembangannye..gituuuuu~~


Kenangan manis dalam hidup anda?

sama seperti Syima..Kenangan paling manis dalam hidup adalah KAWEN!


7 tahun bercinta..memang setiap tahun runsing(kenyataan xleh blah)..selalu terfikir..dia ni jodoh aku ke?heheh..sampai takut takut nak istikharah..tapi sebelum kawin..setelah macam2 dugaan..akhirnye aku wat jugak istikharah..tapi aku still runsing jugak..sampai la saat

bila dengar en suami lafaz akad..dan secara rasminye SAH menjadi isteri kepada en suami tercinte..masa tu memang dalam hati baru la t'detik ''dia memang jodoh aku''..


Kenangan pahit dalam hidup anda?

pahit ku telan jua..eceh..banyak gak kot benda pahit..ade yang boleh dicerita..ade yang aku simpan saja dan tak boleh dicerita..

benda yang paling pahit yang boleh dicerita ialah pasal jatuh dalam bas..


kepala lutut @ tempurung lutut aku teralih..gile sakit gile sakit!!meraung sampai aku rasa satu hospital tu dengar suara aku je..padahal orang lain lagi sakit dari aku kot!haha..


Anda puas hati dengan kehidupan sekarang?

Belommmmmmmmmm..banyak benda lagi x tercapai..huhu


Nyatakan 3 impian yang belum tercapai.

1.habiskan master..dah macam wat PhD dah ni..huhu
2.nak cari keje..keje..keje
3.nak dok serumah dengan suami..adeh..

nak bagi award ni dekat:

- indah shukor (me llamo indah shukor)
- bai (By)
- diba (juz for fun)
- wiwi (sweet little pie)

TQVM Syima~~;)


Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's