Pages

Friends

Followers

Saturday, July 27, 2013

sebagai ingatan

aku sekarang..

keje kontrak..habis bulan 2 tahun depan
divorce..janda..ada seorang anak
tak ada rumah..now on menumpang rumah adik..
hidup terkapai-kapai..
anak terbiar tak cukup kasih sayang..
kadang-kadang ter emo dengan anak sebab tertekan..


sangat la tak sangka aku akan hidup berstatus begini..
hidup macam cerita dalam novel..dalam majalah..

tapi masih rasa bersyukur sebab masih ada adik-adik untuk menumpang..
masih ada anak penghilang duka..
masih ada mak abah untuk mengadu..
masih ada kawan2 tempat luah perasaan..
masih rasional dan ingat TUHAN..

kepada yang hidupnya tidak serumit ini..bersyukurlah..
aku tau mungkin orang lain lagi hebat dugaannya..
tapi bagi aku dugaan ni dah cukup berat untuk aku tanggung..
sebab aku bukanlah sehebat dan sekuat orang lain..

bukan nak merungut..bukan nak mengeluh
tapi ni blog aku..suka hati aku lah..ehe..:p







kepada en boysjustwanttohavefun
bergembiralah di alam duniawi ini
dan semoga sempat untuk insaf
sebab semua orang layak untuk dapat keampunan
dan semoga bahagia dengan hidupmu


salam ramadhan

4 borak-borak:

Anonymous said...

salam kak madihah...sya silent reader je tp xpenah miss nk bca update akak..kebelakangan ni jd tanda tny aplak bila bca blh rasa aura sedeh kak..rupany adh terjwb la persoalan hati saya kenapa akak sedeh...xpa kak..mungkin dia bkn yg terbaik untuk akak..insyaallah akan ada yg lebih baik untuk akak...akak ada adk2..mak abah n kwn2 yg baik..insyaallah..pray 4 allah's miracle..slam perkenalan =)

Azie Azzyati said...

Kak long...ore baru baca post dio. Sabar ye...ore nk bg nasihat pn ore xde pengalaman lgsg lg. Allah bg dugaan lain2 kt setiap hamba...ade hikmah besar di sebaliknya. InsyaAllah....doa ore semoga terus kuat demi Rayyan...

::deeba:: said...

Akak !!!!!!!

madihah manshor said...

anonymous:hai dik..thanx bc blog akak yg x seberapa ni..hehe..tu la..amik la cerita akak sbgai pengajaran..beware with guys..baik luar x semesti baik dlm..

azie:tq azie..tu la..balik raya ni bersedia dh nk jwb ngn sedara mara..huhu

deeba:huhu..tinggal kenangan dh diba..sobssssssssss