Pages

Friends

Followers

Tuesday, November 2, 2010

25 random things

fuhhhhhhhhhhhhhh

akak telah di TAG oleh cik adik manis kito..DIBA

story about 25 random things facts habits and goals about me
banyokkk nyewww mekkkk

ape eh??

1) dah jadi BINI orang..mahu jadi seorang BINI YANG BAIK..TAAT..SOLEHAH..oh2..
**sekarang masih belum menepati lagi..T_T**

2) nak cepat abis BLAJA MASTER ni tapi lagi dipulun lagi x berjaya??what to do??doa x cukup banyak lagi kot..T_T

3) kerja TAK SISTEMATIK dan KURANG BERDISIPLIN

4) sangat ingat memori yang dah lepas2..orang tak ingat pon aku ingat..lagi2 MEMORI YANG MENYAKITKAN HATI DAN PERASAAN..BEWARE!!;p

5) GILA NESCAFE..tapi sekarang kene kurangkan sebab badan cepat berangin..dem!

6) BADAN CEPAT MASUK ANGIN..banyak betul rongga kat tubuh aku ni gamaknye~~

7) TAK BANYAK CAKAP sangat tapi suke SENGIH

8) tak berapa rajin MEMASAK tapi suke MENGEMAS

9) DIET sepanjang hayat..YE KE??

10) senang SENDAWA tapi susah KENTUT

11) layan lagu ROCK KAPAK..lagu baru CEPAT BOSAN

12) x suke tengok cerite SERAM..PENAKUT yang amat!

13) x suke TIDO DALAM GELAP sorang2..kalau ade gang tido xpe..heh

14) x pandai nak BERAMAH MESRA dengan orang baru kenal

15) DEGIL..bile kene musibah baru sedar..aishh!

16) SENSITIF PASAL GEMOK!i don't like to be GEMS again!pernah ade SEJARAH GEMOK!

17) FOBIA NEK BAS!pernah jatuh dalam bas dan kepala lutut teralih..sakit macam nak mati!

18) tak suke dok dalam aircond lama2..SEJUK!BIBIR KERING!

19) suke B'GAYA SIMPLE BUT NICE..nice la sgt..x pandai nak gaya lebih..nanti konpem jalan tunduk and bongkok..malu!keh2..

20) suke kalau ade orang MAKE-UP kan..sebab diri sendiri x pandai b'mekap..(-_-'')

21) x suke SUNYI SEPI..

22) MANJE ngan family and en berg sajo..auww**manje???pengsan**

23) x pandai jaga barang..LAPTOP b'habuk..HP calar..CINCIN jatuh dalam lobang jamban..JAM cicir..PURSE tertinggal ntah ke mana..

24) PELUPE yang amat!ya ampunnnnnnn!

25) oh lupe..sangat SUKE BUAT AND MAKAN LEMPENG cicah sambal..;)



ok..dah..PENAT..

nak TAG:

INDAH
SYIMA EMI
SANA'A ARIF


DAA~~~


2 borak-borak:

Syima Emi said...

thanks tag aku.. nanti aku rajin aku buat... byk woo 25 tu..hehehehe

Madi @ Aed said...

haha..itu le pasal..penat pk..hahaaaaaa..;p