Pages

Friends

Followers

Thursday, September 2, 2010

saje nak cerite

ade sorang budak pompuan ni
umur dalam 18-22 gitu..
aku jumpe dia masa aku tgh tgg train nk nek train**nape ayat aku gini?**
tiba2 dia dtg kt aku tanya klu nak nek train dok platform mana
aku pon jwb la platform 1

pastu terus dia dok seblah aku
aku yang pendiam ni diam je la
malas nak borak
dia plak stat borak ngan aku
sebab dia peramah
aku pon layankan~~

dia tanpa segan silu tiba2 cerita pasal dia
pakwe dia..famili dia..kawan dia..dia putus ngan pakwe..
kat aku..mcm dah lama kenal
**adakah dia nampak aku ni macam mak dia??**

aku dgr je la dan
 sebagai respond
aku tanya balik pasal pakwe dia..famili dia..kawan dia..x-pakwe dia..
saja tanya macam aku kenal diorang2
seronok la dia aku layankan dia bercakap

pastu nak nek train dia amek no tepon aku
selamat la gerabak lain2
kalau x sampai klate aku kene layan dia bercakap
**adakah bunyinye macam aku ni jahat?**

pastu beberapa hari yang lepas dan arini
budak pompuan tu msg aku
dalam ati "rajin plak budak ni nk msg2 aku"
x tau nak balas ke tak
tiba2 aku rasa takut plak nak balas
sebab x kenal
pk macam2
boleh? huhu..

maaf zahir batin

9 borak-borak:

Bai said...

errmmm takyah la...skang orang macam2. kang tak pasal nak pinjam itu ini plak..huhuhu

Madi @ Aed said...

kan..ok bai..aku ikot ckp ko..:)

fabulous.farah said...

pelik ngatttt

Madi @ Aed said...

pelik jugokkk

Anonymous said...

hebat la mu madi..hahah,,pendengar setieee..heheheheee

Madi @ Aed said...

itu ler..tibe2 boleh layan..isk2

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.

encik azuwan said...

tu mesti boleh jadi cikgu..rajin bebel..haha.

Madi @ Aed said...

itu ler..tp yg ni mcm terlebih bebel plak aku rasa..huhu