Pages

Friends

Followers

Sunday, January 10, 2010

rhb idol

smalam..tba2 salah seorg my BFF,tey na,msg.."tey..mu ade kt umh x?"

aku br teringat dia ade tanding nyanyi..sbb pertandingan tu kt bangi..dia nk bersiap kt umh aku..

aku yang tgh senggugut ms 2 trs bls.."ade2..meh la..tp jgn lupe beli roti n kcg2 eh..aku senggugut la..x larat nk g kdi dpn"..sempat m'order kan..tp ms aku mmg aku tgh senggugut gile2..sumpah x larat nk jalan..tersadai lembik kt tilam sorg2..


ni dia org yg msk rhb idol 2..tey na..gmb pn dh mcm cover album..

ms dia tgh siap2..beria2 dia ajak aku..aku dlm dilema nk g ke x..mcm beh je klu g..aku pn berusaha minum air indocafe panas n mkn roti bersama sos cili kasi rs pds2..mungkin cara ini leh wat senggugut aku ilang..keputusannye..MENJADI!!hee..

aku trs bersiap2..nk tgk tey na nyanyi la..hee..smpi sn aku dok sorang2 la sbb tey na kene dok blakang stage..x kan aku nk dok blakang stage gak..



sambil dok sorg2..snap la 1..hee


aku dok btl2 blakang krusi contestant..nk bagi tey na nmpak aku..chewah


stage sebelum pertandingan bermula


sbenarnye ni kali kedua aku jd PA tey na..tahun lps pn aku dh ikut tey na nyanyi kt rhb idol ni..walaopun x dpt ape2 no tp tey na enjoy join contest ni..bleh wat improvement katenye..kali kedua ni pn tey na krg bernasib baik..x dpt ape2 no gak..aku igtkan kali ni tey na dpt no..sbb kali ni dia nyanyi lg best dan xde tergelincir kt mn2 bahagian lagu pn..

tp xpe tey..aku tetap sokong kau!!gudlak utk rhb idol kali ke-3 eh..hee..dan kali kedua ini jugak la ade org tegur muke kitorang mcm adik beradik..apekah..tey na idongnye kuncup mancung..idong aku kembang mancung..muke tey na bujur..muke aku bolat sireh..mate tey na besar..mate aku sepet seksi..mungkin sbb kitorang sm2 sweet honesty..wahaha..pliss jgn loya..





tiba2 rs rindu kt gang2 natey..ana,fetty,use,emi..masing2 sudah bz dgn kerjaya..aku je masih di ukm tercinte..huhu..






0 borak-borak: