bulan ramadhan sudah tiba

assalamualaikum..(nak puasa kan, kene la sopan-sopan) hahaha.

rasa sangat cepat masa bergerak. sampai penat nak kejar. kalau esok dah puasa, maknanya lagi sebulan la nak raya. kalau sebulan nak raya, maknanya lagi sebulan 5 hari la saya nak jadi tunangan orang..wuh.wuh..bukan tak sabar okeh. saya nebes..sebab sangat banyak benda nak kene buat lagi. walaupon buat kecik-kecik, masih juga perlu prepare.

pasal berat badan. macam mana nak bertunang dengan ketulan lemak ni. semenjak dua menjak ni, macam terover bahagia, terover makan, berat dan lemak menjadi terover la jugak. saya sekarang 54 kg. sudah naek 6 kg dari berat semasa selim. sungguh gundah gulana. nanti saya update program diet saya. harap-harap boleh kurus bulan puasa ni.

sebelum kita melangkah ke bulan yang mulia ni, saya mintak maaf dengan semua orang. kosong-kosong. selamat beribadah dengan tenang

Comments

Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's