Pages

Friends

Followers

Monday, February 17, 2014

kalau la masih berjodoh

kalau la aku ni masih berjodoh..biarlah yang boleh membimbing..bukan yang perlu dibimbing..

ingat senang ke nk bimbing orang?last2..kita sakit hati..makan hati..

lain la kalau orang tu betul2 nak berubah..tapi biasanya mulut je cakap nak berubah..hatinya tidakk..

ramai je tanya aku.."dah tak nak kawin ke??muda lagi tu..(muda ke???haha)".."kesiannnn rayyan xde ayah"..bukan tak nak..tapi xde yang menyangkut hati dan jiwa..

fobia..trauma..masih ada..serik pon ade..kalau x ada yang ok..baik la aku menjanda sampai tua..dari dpt yang ntah pape..kesian anak aku..:(

ingat senang ke nk pegang status "J" ni?memang orang ckp xde pape..tapi still ade lagi yg pandang semacam dengan "J" ni..yang spesies gatal plak terus sengih2 bila tau status aku..ingat aku sangap la kot bila dh jadi "J" ni..

bertabah lah bagi mereka yang mcm aku..bagi aku..tak perlu la nk cepat sangat cari pengganti..kalau ade..adelah..kalau xde pon..xpe lah..aku pon lagi happy mcm ni dari hidup sebelum ni..

aku mengharap dapat yang baik..tapi kalau aku pn x baik mana..camane nk dpt yg baik kan..takut nnt keluar mulut buaya..masuk mulut naga..nauzubillah..takuttttttt..


posted from Bloggeroid