Pages

Friends

Followers

Wednesday, November 14, 2012

deepavali, cuti,birthday mak


mak, abah and adik2 sampai hari ahad lepas..semua berkumpul dekat umah adik aku kat kinrara..rumah aku takde lif..tak larat la plak mak abah aku hari2 nak naik tangga..hehe..hari ahad tu g kenduri..petang2 bersenang lenang kat umah adik aku je setelah penat bersesat barat mencari rumah pengantin kat Klang di kala tengahari..kebetulan petang tu tak hujan..jadi bawak la kanak2 turun main kat playground..










hari isnin aku keje..so g sambut birthday mak malamnye lah..aku berbaju kurung dari pagi sampai ke malam..muke opkos berminyak2 jangan cakap..huhu..

location nye di Klang juge..memang minggu tu melawat Klang je la..:p





















makanan dia ok la..ikan stim asam pedas dia sedap!!aku suke..yang lain stended2 je..ramai jugak orang..siap ade music happy birthday to you..meriah la jugak..terharu mak aku..hehe..



p/s: isnin keje..selasa cuti..rabu keje..khamis cuti..jumaat keje..sabtu and ahad memang cuti..hehe

0 borak-borak: