Pages

Friends

Followers

Monday, June 4, 2012

ahad yang pink

aku ngan en berg je pink..tu pon tudung je pink..baju itam..en berg first time ade baju kale pink..bagi aku kale baju en berg adalah lebih kepada peach..tapi dia tulis kat tag harga tu kale pink..lantak la..janji en berg nampak jambu..kah kah kah.. 

 rayyan tak de baju pink..hehe

rayyan suke over sengih pada masa skarang..kiut la sangat tuh!

rayyan menengokkan saje abi dan ibunye bergamba..ntah ape2 la abi ngan ibu aku ni..katenye mungkin..haha

 tido dari awal masuk jusco sampai kluar jusco..

:)

p/s: tak minat sangat pon kale pink..tapi suka pakai kale pink sebab rasa macam sesuai ngan kale kulit..suke biru tapi biru tak sesuai ngan kulit aku..sekian..

1 borak-borak:

Noor said...

Hi,cuty. love you a big kiss to you dude.