Pages

Friends

Followers

Wednesday, October 5, 2011

adik teruna i kawen

hari sabtu yang baru lepas aritu..adik teruna i kawen..adik no. 3..tahun ni is tahun ke-3 parents i dapat menantu..3 tahun berturut-turut mok mung!hehe..

kitorang berkumpul kat umah adik aku kat bandar kinrara puchong..majlisnye opkos kat umah pengantin pompuan aka adik ipar aku yang comel tu kat jalan kebun, kota kemuning..

here are the picces from photographer bertangan ketar..sape lagi kalau bukan ibu lepas beranak tak kurus2 tuhhh..i lerrrrr..huhu

hari akad nikah

pengantin tolong isi bunga telor

mak i dengan pulut semangatnye..tu mak i tengah buke kotak coklat..bukan nak isi pulut dalam kotak tu..huhu

mak tok(mak i) and cutey sweety maryam

spupu kecik2 lagi..bosan tunggu majlis tak setat2..heeh

dari kiri..baju belang biru kuning is en berg pangku rayyan..next is ayoh leng(pok sdare)..next is abah tok(abah i)

hari bersanding

aktiviti tabur duit..spupu aku nangis sebab tak dapat..lucu

rayyan with his dedy

selamat pengantin baru sayangku berdua..;)

itu je gamba yang sempat aku snap..jimat betul nak snap2 banyak2..padahal bukan gune filem pon kan..hehe

eh
mane gamba jurukamera ketar tu???
*
*
*
*
8
*
*
*
*
8
*
*
*
*
8
*
*
*
*

ni je yang ade..aku crop pong still nampak bulat..deng lah!!


0 borak-borak: