Pages

Friends

Followers

Wednesday, June 30, 2010

bertunang vs dugaan




huh..hah..huh..hah..

**amik mood**

sebelum bertunang

aku asyik terpikir nape orang cakap bertunang banyak dugaan..
kadang-kadang rasa macam x nak caye je..
nape bile bertunang jadi camtu?
nape kalau kapel dah b'tahun2 rasa macam xde sangat pn dugaan
tapi bile dah tunang jadi banyak dugaan
dengan yakin rasa macam tu hanya cakap-cakap orang
x leh nak caye sangat

bile dah bertunang

OMG!!OMG!!
i dah rase!!i dah rase!!

semput rasa dengan dugaan time tunang..
memang x boleh verlagak lah..
sekarang dah rasa dugaannye..
ia memang boleh tiba2 datang..
tibe2 rasa x sabar nak melepasi step ni..
sebab kadang2 rasa macam dah x tahan dengan dugaan mcm2..

tapi sebab sayang kat tunang kan
**sape x sayang deknon..hui2..**
terpakse lah bersabo kan
anggap itu ujian

sape2 yang nak bertunang..
bersiap sedia lah!!
hee

**saje je nak takot-takotkan**
**especially untuk adik aku yang akan bertunang hujung tahun ni**
**beware ye pok we**
**keh..keh**

masa tunang..luv u en berg..hee..
Tuesday, June 29, 2010

bagaimana utk bersosial?

apa maksud sosial sebenar?

bagaimana caranya bersosial?

saya seorang pelajar
dari pelajar degree terus sambung master
ni pong x abis2 lagi
heheh
makanya
kehidopan saya mungkin tertutup
minda pun mungkin tertutup
hari-hari hanya ke lab
kadang-kadang sabtu ahad pong saya ke lab
komuniti kat lab pon x ramai
berapa kerat je orang-orangan
nisbah lelaki pompuan pon 1:5
abis keje kat lab terus balik umh
hujung minggu pong kalau x g lab hanya terperap dalam umh
member untuk beronggeng hanya 2,3 orang
g karok..shopping..sauna..

bila dah keje
adakah secara otomatik kita akan bersosial?
apa maksud sosial sebenar?
adakah kene pegi party?
adakah kene wat party?
adakah kena bercampor laki pompuan?
adakah perlu bergurau dan bersentuhan tanpa batas?
adakah kene open minded?
adakah kene huha huha?
adakah kene nampak bergaya dan moden?
adakah perlu ketepikan pandangan orang?
adakah perlu menunjuk-nunjuk dan berbangga?
adakah perlu ketepikan perasaan orang?
adakah?
adakah?
adakah?

sampai skarang tertanya-tanya
mungkin saya kena cepat2 siapkan master
cepat2 cari keje
and i will know the truth of my questions



or




just be myself
being madihah
only madihah
with lack of knowledge and social life
budok klate
anok che manshor n sapinah
huah..huah

lagi gamba di t'ganu







haaa..saje je letak banyak2..kalau gamba hilang dalam laptop..dalam blog konpem la slamat..kann..keh..keh..

**Selamat Pengantin Berrrru K Lino!!**
Monday, June 28, 2010

Satu Kesan Abadi


satu kesan abadi

penyanyi:iklim

lirik

Jalan terang
Luas menanti aku
Dengan dendang
Irama hidup baru
Dibelai cintamu

Hilang dendam
Lenyap ia sendiri
Datang tenang
Makin aku hayati
Makin lapang dadaku
Ku rasa sentosa

Sendiri meminta
Dicantum padanya
Tak gelisah lara
Cerita yang punah
Biarpun meronta
Tidak menjadi ngeri

Ku yakin disana
Gelap yang tiada
Kesan satu cinta
Terpancar cahaya
jelas segalanya
Hanya sinarmu
Yang mampu
Memberi cinta itu

Dengan aman
Senyumlah sepuasnya
Jauh berbeza
Bagai yang dirasakan
Rasa yang disini

Itu satu rahsia
Hanya tersendiri
Itu satu iringan
Nyayian mimpi

sabar




“If you are patient in one moment of anger, you will escape a hundred days of sorrow”

it's hard but try

sabar itu indah


Sunday, June 27, 2010

colmar tropicale,berjaya hills

anda pernah ke sana??








macam best je..
housemate aku pernah g..
dia ckp best..
banyak tempat untuk bergamba..
hehe..
rasa nak g plak..

jom en berg!!kite g sane!!:p

maaf



MAAF

"kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita. Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka. Kemaafan yang diberi secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi"


KATA-KATA SEMANGAT

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"



sumber


jalan2 d terengganu






burpppppp..alhamdulillah..br lepas makan kepok lekor..fresh dari ganu deknon..smalam kol 4 lebih pagi baru sampai umh sewa ni..

ouhhhhhhhh2..lupe plak nak cakap g mane ye..akak pegi terengganu hari jumaat malam yang lepaih..nak pergi kenduri labmate kitorang..kak lino..walaupon ade sedikit kontroversi berlaku sebelum perjalanan..biase lahhh..manusia memang x kan habis dengan perangainye..alhamdulillah..akak gembire juge..persetankan mereka-mereka yang mengganggu kegumbiraan akak..kerana ramai lagi yang sangat menggumbirakan..life must go on..**tibe2**


long bun for long journey..heheh..
**rumate bagi..maceh tuyun!!**

mesyuarat sebelum perjalanan..hihu

sebahagian daripada ahli rombongan
omi..indah..madi..zila

kitowang sampai kat k. terengganu dah kol 4.30 pagi..fuhhh..penat gileeee..tido kat umah k za..sampai2 je masing-masing terus pengsan kecuali kak za si tuan rumah..

esoknye dalam kol 11.00 pagi baru kitorang bertolak ke rumah pengantin baru..kak lino..kat kuala berang..



k lino




after majlis..kitorang ke Pasar Payang..disebabkan penat..akak x berminat pong nak membeli kain2 yang berlonggok2 banyak kat situ..beli kepok lekor je..ok la kan..



tengok la gamba ni..paling kanan..ade makhluk sedang enak tdo tanpa m'hiraukan kebisingan orang kat pasar tu..ish2..;p


lepas pegi Pasar Payang..kitorang g jalan2 kat pantai Seberang Takir..sambil makan2 kat gerai2 tepi jalan..sooooooooo refreshing deknon...

akak tiru gaya omi senyum
**tapi x jadi..mcm gamfang..:p**

di awang-awangan..heh..

omi and adik za..eh..salah..kak za..:p

muke kenyang..:p

sdih plak nak tinggalkan umah k za..nice staying @ at your luvly home and thanx for your care..:)

**TAMAT**