Pages

Friends

Followers

Tuesday, October 19, 2010

macam dah lama x pakai tudung tu

mcm dh lama x pakai selendang@shawl,
dulu rajin la jugak nak melilit2

pemalu adalah saye

ignorekan ketembaman muke akak kamu itu

x tau kenapa en berg suke sgt kt blakang tu..;p



mcm dah lama x pakai tudung bunge2
dulu suke sangat..rasa macam ayu semacam je kalau pakai..eh?

ayu?en berg..sila jgn ckp TIDAK

tudung bunge

bunge lagi..yg bersongkok tu bukan bunge..itu kumbang..;p

mek2 bunge


macam dah lama x pakai tudung bawal
dulu pantang balik klate
konpem aku g serang pasar
siap ade kedai tetap

bawal kuning

bawal oren..dan lain2 bawal

skarang asyik pakai tudung ni..tudung ni..tudung ni..



sampai naik bosan..en berg pn dh bosan tgk bini dia asyik pakai tudung tuuuuuuuuuuu je..kan?



pasni tudung mane plak??
byk lagi x try ni..
tapi yang pasti x complicated

SAYA MALAS!!;P

6 borak-borak:

Bai said...

ada syria baru yang macam arabian tu.. try la :D

Madi @ Aed said...

yg mane eh?cube ko tempek gmb ko pakai tudung tu bai?pliss..heheeeeee

kiranajoe said...

tapi serius, meme sene..:)

::deebaadeeboo:: said...

kak madi..same2..same lahh..hehe

skrg tdung 4segi sume da simpan dlm laci..hehehe
sjak ade syria n inner ni..sng!!!!

Madi @ Aed said...

kiranajoe:kan~~express!;)

Madi @ Aed said...

diba: same lah!nk ade mood rajin iron tdg bwl ntah bile la lagi~~;p