Pages

Friends

Followers

Friday, October 29, 2010

jangan degil lagi



en berg aka suami saya sudah berbuih-buih mulut cakap jangan minum nescafe melampau minum nescafe sangat~~x elok~~~

tapi saya degil!

minum jugak..minum jugak..minum jugak..

semalam badan saya sangat berangin~~menyebabkan saya pening sepanjang hari..badan rasa macam belon sebab banyak angin..

x selesa!gile x selesa!gundah-gulana!

muke pucat..rasa stress..rasa ngantuk..sakit pinggang..seme ade..

sebab tak tahan..saya balik umah..minum air halia 1 jug!puas!

lepas minum tu dengan senangnye saya sendawa,berak,kentut,...semua toksin2 keluar..

alhamdulillah..

ok..buat masa ni serik nak minum nescafe


MORAL: DENGAR NASIHAT SUAMI..JANGAN DEGIL!

kadang2 saya x ingat yang saya dah kawen..maklumlerr..x duduk serumah..

ok2..sebagai ingatan..letak gambar kawen seketul..supaya sedar diri tu dah kawen..heh~

ok..dah sedar diri..

harini rasa sihat..letak gamba perasan seketul..

semangat nak g lab

dah!nak g wat keje!

2 borak-borak:

Bai said...

huhuhu aku memang tak leh minum kafen2 ni. nanti aku lalok nak tido =D

Madi @ Aed said...

bai:wah..bgsnyeww..aku sgt addicted~~