Pages

Friends

Followers

Wednesday, July 7, 2010

MAXIS mcm harrremmm


kenapa eh?bakpo eh?awat eh?porke eh?why eh?

dua..tiga..empat hari skarang ni..MAXIS wat hal..tapi masalahnye terjadi antara aku ngan en berg je..dia msg aku..aku x dpt..aku msg dia..dia pong x dpt..aku call dia x dpt..dia call aku x dpt..camano?

pastu..aku try off hp..pastu on balik..baru la masuk segala msg2..miss call2..ape maksudnye tuh?nak suh aku tukar line lain ke?erghhhh..

pastu pasal broadband plak..aku guna brodband MAXIS..MAXIS jugak..tengok lah..betapenye aku menyupport MAXIS..tapi ape yang jadi malam ni?LEMBABBBBBBBBB nak mamposs..aku baru je g bayar petang tadi..tapi lepas bayar makin teruk..menjadi-jadi terokknyeee..

@#%^^*$##$$^%*^*&$#$^&%*&&^$%#$W#$%&^

nak marahnye..nak marahnyeeee..

mcm haremmmmm..eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


5 borak-borak:

Anonymous said...

maxis mmg kadang problem camtu..cube try tukar network mode pegi gsm only..jgn gune 3G langsung

Anonymous said...

atau delete seme sent messages..kdg2 klu lam inbox de 1k plus mesej pn jd cmtu gak...cuba dlete sket mesej2.. :)

Madi @ Aed said...

wah..org maxis ke ni?TQVM..:)

Jamal Rafaie said...

Pernah gak terjadi benda ni.. Kadang2 fon kita yang dah uzur.. Emm...

Madi @ Aed said...

haha..mungkin jugakkk..huhu