Pages

Friends

Followers

Sunday, August 23, 2009

ujung minggu bersama GM

bond,saye,naamn

minggu ni umh sewa ala2 setinggan saye didatangi 2 mmb skoloh lame(spt gmb di atas).kami seGang..mmg gang bas skolah(tp x nek bas sbb dok asrama)=p..xde la aku sunyi sgt..(skjp aku..skjp saye..xpe la)..aku ngn bond mmg nk jmp naamn..dia br lps pts chenta..sgt sedih..sbb aku pnh jupe bf nye..bg aku pakwenye 2 baik..tp x tau nape..aku mls nk cite pjg2..x tau salah sape..tp yg psti br je bbrape ari clash,pakwenye dh ade org len..adeh..sdih2..naamn asyik salahkan diri dia je..tp mungkin ade kesalahan dia wat drpda pnceritaannye..tp xleh nk salahkan naamn gak bile mngetahui pkwenye dh ade pengganti dlm ms yg sgt sengkat itu..pening aku..sebok je pning psl org..huhu..ari jumaat mlm sbtu(21/08/09) after terawih,kitorg g lepak2 kt chaiyo bistro,sg merab,bangi..ns kerabu kt ctu bleh tahan gak..aku x mkn ns kerabu..aku mkn somtam(pds gile tp beh..menu sht utk pendiet mcm saye),bond mkn abc n naamn mkn ns lemak(dia x mkn pon..x selera nk mkn sbb merana..aku plak yang mkn..sket je tp..diet la konon)..smpi kol 1 lbh ktorg lepak2 kt ctu..punye la m'dgr cite naamn dr A smpi Z pstu A balik..smpi majuk2 en. berg sbb x dpt b'phony2(biase b4 tdo kene gayut-gayutan dulu..wish gdnite..syarat wjb la konon2nye)..kesimpulannya..aku ngn bond juz bleh ckp sbr la naamn..mgkin mu bleh jmp jodoh lg baik..x tau nk ckp ape..aku x pnh hadapi situasi brokenheart begitu..aku mcm dh dpt rs sakitnye hati itu..sgt tkt dan x mau..en. berg..i luv u..please sayangi saye seadanya..huhu..beh bleh jumpe kwn2 lame..tp x beh dgr cite2 sebegituu..terasa sgt sedih..ok..saye benti d cni..en berg dh tpn ni utk wish gdnite b4 tdo..hee..slamat berpuase semua!!
Friday, August 21, 2009

bulan ramadhan sudah tiba

assalamualaikum..(nak puasa kan, kene la sopan-sopan) hahaha.

rasa sangat cepat masa bergerak. sampai penat nak kejar. kalau esok dah puasa, maknanya lagi sebulan la nak raya. kalau sebulan nak raya, maknanya lagi sebulan 5 hari la saya nak jadi tunangan orang..wuh.wuh..bukan tak sabar okeh. saya nebes..sebab sangat banyak benda nak kene buat lagi. walaupon buat kecik-kecik, masih juga perlu prepare.

pasal berat badan. macam mana nak bertunang dengan ketulan lemak ni. semenjak dua menjak ni, macam terover bahagia, terover makan, berat dan lemak menjadi terover la jugak. saya sekarang 54 kg. sudah naek 6 kg dari berat semasa selim. sungguh gundah gulana. nanti saya update program diet saya. harap-harap boleh kurus bulan puasa ni.

sebelum kita melangkah ke bulan yang mulia ni, saya mintak maaf dengan semua orang. kosong-kosong. selamat beribadah dengan tenang